Podinspektor ds. archiwum
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego poszukuje kandydata na stanowisko Podinspektora ds. archiwum, oferując wynagrodzenie brutto od 4840 do 9000 zł.Miejsce pracy znajduje się w Pasażu Karola Rudowskiego 10 w Piotrkowie Trybunalskim.
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało porządkowanie zasobów archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługa akt w zakresie wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla ZUS i innych jednostek organizacyjnych, celem ustalenia świadczeń pieniężnych dla byłych pracowników zlikwidowanych jednostek. Dodatkowo, osoba ta będzie odpowiedzialna za przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.
Kandydaci muszą posiadać wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe (w tym licencjat) oraz ukończony kurs archiwalny I i II stopnia (nie wymagany przy wykształceniu wyższym archiwistycznym).
Wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim lub brak doświadczenia przy wykształceniu wyższym.
Znajomość przepisów prawnych dotyczących archiwistyki, obsługa pakietu MS Office oraz umiejętność pracy w zespole to także istotne wymagania.
Osoby zainteresowane mogą przesyłać dokumenty na adres e-mail: [email protected].
Podinspektor ds. pomocy społecznej
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego poszukuje kandydata na stanowisko Podinspektora ds. pomocy społecznej, oferując wynagrodzenie brutto od 4840 do 9000 zł.Miejsce pracy znajduje się w Pasażu Karola Rudowskiego 10 w Piotrkowie Trybunalskim.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało wydawanie decyzji zdrowotnych dla osób nieubezpieczonych, obsługa Piotrkowskiej Karty Mieszkańca, przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta i uchwał Rady Miasta, a także prowadzenie spraw związanych z ekshumacją i przewozem zwłok. Dodatkowo, osoba ta będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw dotyczących realizacji ustaw o działalności pożytku publicznego, wolontariacie oraz pomocy społecznej, w tym przygotowywanie ogłoszeń o konkursach ofert, rejestrowanie wniosków i umów oraz rozliczanie dotacji.
Kandydaci muszą posiadać wykształcenie średnie lub wyższe oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w przypadku wykształcenia średniego.
Wymagana jest również znajomość przepisów dotyczących pomocy społecznej, działalności pożytku publicznego, cmentarzy, opieki zdrowotnej i opieki nad dziećmi do lat 3.
Osoby zainteresowane mogą przesyłać dokumenty na adres e-mail: [email protected].
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.