Na podstawie średniej rocznej z trzech lat 2021 - 2023 z dotychczasowych interwencji w zakresie usuwania padłych zwierząt z terenu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, szacuje się ich średnią ilość roczną na poziomie: 200 sztuk, w tym do 10 kg - 140 sztuk, powyżej 10 kg - 60 sztuk, co stanowi ca 3300 kg (3500,2300,4200). Dlatego urząd poszukuje kogoś, kto całodobowo zajmie się usuwaniem padłych zwierząt i ich części oraz ptaków z pasów drogowych i innych terenów stanowiących własność Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz terenów wskazanych przez urząd i ich przekazywanie do zakładu utylizacyjnego.
Umowa podpisana zostanie na 12 miesięcy – od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
Z zawartych w zapytaniu ofertowym informacji wynika, że za wykonane zadanie obowiązywać będzie miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe płatne 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu danego miesiące, w którym była realizowana usługa.
Wykonawca musi dysponować pojazdem przystosowanym do transportu odpadów pochodzenia zwierzęcego. Konieczne jest także posiadanie aktualnej decyzji wydanej przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe do przewożenia padłych zwierząt.
Więcej szczegółowych informacji znaleźć można tutaj. Oferty składać można do 7 grudnia do godz. 10:00. Osoba do kontaktu: Renata Olejnik, inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 44 732 18 30, ul. Szkolna 28, pok. 206, email: [email protected].
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.