reklama

Urząd poszukuje pracowników. Na jakie stanowiska można aplikować?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Urząd poszukuje pracowników. Na jakie stanowiska można aplikować? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPrezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na dwa wolne stanowiska w Urzędzie Miasta. Wśród ofert znajdują się miejsca pracy na stanowiskach Inspektora ds. zarządzania ruchem oraz Podinspektora ds. obsługi Rady Miasta. Do kiedy można aplikować?
reklama

Nabór na stanowisko Inspektora ds. zarządzania ruchem

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego poszukuje kandydatów na stanowisko Inspektora ds. zarządzania ruchem. Praca obejmuje pełen etat, a kandydaci powinni spełniać określone wymagania niezbędne, takie jak wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letni staż pracy. Idealny kandydat powinien posiadać także prawo jazdy kat. B oraz znajomość przepisów związanych z ruchem drogowym, w tym ustawy o ruchu drogowym i kodeksu postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe, które będą mile widziane, to wykształcenie kierunkowe w dziedzinach takich jak budownictwo, transport oraz umiejętność obsługi programów takich jak AutoCAD. Dodatkowo, doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem ruchem będzie dużym atutem.

reklama

Zakres obowiązków na stanowisku Inspektora ds. zarządzania ruchem obejmuje m.in. analizę organizacji ruchu, ocenę opracowań dotyczących bezpieczeństwa i płynności ruchu na drogach publicznych oraz realizację zadań związanych z budżetem. Praca wiąże się również z obiegiem dokumentów, sporządzaniem analiz i sprawozdań w zakresie organizacji ruchu.

Nabór na stanowisko Podinspektora ds. obsługi Rady Miasta

Kolejną ofertą pracy jest stanowisko Podinspektora ds. obsługi Rady Miasta, również na pełen etat. Kandydaci powinni posiadać wykształcenie średnie lub wyższe oraz umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (Word, Excel). Niezbędna jest także komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz systematyczność.

reklama

Do zadań na tym stanowisku należy m.in. przygotowywanie i obsługa sesji i komisji Rady Miasta, prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, redagowanie pism na polecenie Przewodniczącego Rady Miasta oraz współpraca z Młodzieżową Radą Miasta. Kandydaci powinni również być gotowi do pracy w nietypowych godzinach, w tym w trakcie sesji Rady Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne

Osoby zainteresowane aplikowaniem na jedno z powyższych stanowisk powinny przygotować odpowiednie dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające wykształcenie i staż pracy oraz oświadczenia dotyczące obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych i niekaralności. Dokumenty należy składać w terminie do 16 grudnia 2024 roku w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

reklama

Informacje o naborze i wyniki

Wszystkie osoby aplikujące na stanowiska Inspektora ds. zarządzania ruchem oraz Podinspektora ds. obsługi Rady Miasta mogą spodziewać się wyników naboru, które będą opublikowane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Dokumenty składać można do 16 grudnia 2024 roku.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama