Spośród wielu samorządów (zgłoszono ponad 200 projektów) nominację do nagrody Grand Prix Konkursu „Kryształy PR 2023" w kategorii "Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych" otrzymały tylko cztery samorządy, w tym Piotrków Trybunalski.
Jury oceniało działania informacyjno-promocyjne publikowane za pośrednictwem mediów społecznościowych. Piotrków Trybunalski został doceniony za prowadzenie i kreatywne działania na Facebook'u, które pozytywnie kształtują wizerunek miasta, jednostek podległych oraz władz samorządowych w oczach mieszkańców i gości odwiedzających Piotrków Trybunalski. Nie bez znaczenia było również uruchomienie miejskich kont na TikToku, YouTubie oraz Instagramie.
Celem konkursu "Kryształy PR-u" jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw samorządów terytorialnych jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań. Jest on integralną częścią wydarzenia PR w Samorządzie i Administracji Państwowej - najstarszej w Polsce konferencji dedykowanej przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych w temacie szeroko pojętego PR, marketingu i promocji.
Komentarze (0)