reklama
reklama

Jest oferta pracy w piotrkowskim urzędzie. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe/Archiwalne

Jest oferta pracy w piotrkowskim urzędzie. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić - Zdjęcie główne

foto Poglądowe/Archiwalne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPojawiła się nowa oferta pracy w naszym mieście. Ogłoszenie dotyczy stanowiska urzędniczego w piotrkowskim magistracie. Sprawdzamy, jakie wymagania powinien spełnić kandydat.
reklama

Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w magistracie. Poszukiwany jest Inspektor ds. dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności. Oferta zawiera listę wymogów, a termin składania dokumentów trwa do 11.02.2025 r.

Urząd miasta poszukuje pracownika

Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat na stanowisko inspektora powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wykształcenie wyższe, wykazywać komunikatywność, umiejętność współpracy z ludźmi oraz działania w sytuacjach stresowych, mieć umiejętność obsługi komputera w zakresie programów: Word, Excel i minimum 3-letni staż pracy.  

Są też wymagania dodatkowe, takie jak wykształcenie wyższe o konkretnym kierunku, czyli administracja bądź ekonomia, znajomość programów komputerowych w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, mile widziany min. 1 rok doświadczenia zawodowego przy wykonywaniu podobnych czynności.

reklama

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Osoba zatrudniona na tym stanowisku:  

  • przyjmuje i weryfikuje wnioski o wydanie dowodów osobistych;  
  • wykonuje czynności związane z formatowaniem wniosku zgłoszeniowego o wydanie dowodu osobistego i przesyła pliki z zawartością wniosków w celu produkcji dowodów osobistych;
  • wprowadza nowe dowody osobiste do systemu informatycznego, wydaje je interesantom i dokonuje odpowiednich wpisów i zmian na kopertach dowodowych;
  • wydaje zaświadczenia z zakresu prawa o dowodach osobistych;  
  • współpracuje z gminami, Policją oraz zakładami karnymi w sprawach wyrobienia dowodów osobistych dla osadzonych, przebywających w zakładach opieki społecznej;  
  • podejmuje interwencje w MSWiA w sprawach dot. zakłóceń, awarii i nieterminowego przesyłania nowych dowodów osobistych;  
  • współpracuje z USC w zakresie sprawdzania i potwierdzania danych zawartych we wniosku z aktami sporządzanymi w USC.
 

Aby ubiegać się o pracę, należy złożyć szereg dokumentów, m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie, dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy czy też zaświadczenie o niekaralności. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w urzędzie miasta bądź przesłać w liście. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo