reklama
reklama

Piotrkowski urząd poszukuje pracownika. Jakie wymagania trzeba spełnić?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Piotrkowski urząd poszukuje pracownika. Jakie wymagania trzeba spełnić? - Zdjęcie główne

Archiwalne/Poglądowe

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPojawiła się oferta pracy w piotrkowskim magistracie. Sprawdzamy, czego wymaga się od kandydata.
reklama

Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w magistracie. Poszukiwany jest radca prawny. Oferta zawiera listę wymogów, a termin składania dokumentów trwa do 07.02.2025 r.

Praca w piotrkowskim urzędzie

Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat na stanowisko radcy prawnego powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wykształcenie wyższe o kierunku prawo, wpis na listę radców prawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie obsługiwanego obszaru, a także wykazać się stażem pracy wg ustawy o radcach prawnych.

Są też wymagania dodatkowe takie jak obsługa komputera czy doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego oraz doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z realizacją inwestycji i zamówień publicznych.

reklama

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:

  • opiniowanie i sprawdzanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzań i decyzji Prezydenta Miasta,
  • opiniowanie pod względem prawnym umów cywilno-prawnych, umów międzynarodowych i porozumień administracyjnych zawieranych przez Prezydenta Miasta,
  • sporządzanie opinii, udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa Radzie Miasta, Prezydentowi Miasta i jego Zastępcom, Skarbnikowi, Sekretarzowi, komórkom organizacyjnym urzędu,
  • występowanie przed sądami i urzędami w zakresie pełnomocnictw udzielonych przez organy Miasta (zastępstwo procesowe) przygotowywanie pozwów, wniosków inicjujących postępowanie nieprocesowe, środków odwoławczych, pism procesowych.
 

Ponadto, aby ubiegać się o pracę, potrzebny jest szereg dokumentów m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zaświadczenie o niekaralności czy potwierdzenie wykształcenia. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w urzędzie miasta bądź przesłać w liście.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo