reklama

Urząd w Piotrkowie szuka pracownika. Chodzi o stanowisko kierownicze

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Urząd w Piotrkowie szuka pracownika. Chodzi o stanowisko kierownicze - Zdjęcie główne

Archiwalne/Poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPiotrkowski magistrat ogłosił nabór na stanowisko kierownicze. Jakie wymagania musi spełnić kandydat?
reklama

Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w magistracie. Poszukiwany jest Kierownik Referatu Informatyki. Oferta zawiera sporą listę wymogów, a termin składania dokumentów trwa do 25.10.2024 r.

Piotrkowski magistrat proponuje pracę

Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat na stanowisko Kierownika Referatu Informatyki powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wyższe wykształcenie, potrafić zarządzać personelem, informacją, planować i organizować pracę, działać w sytuacjach stresowych, rozwiązywać problemy, myśleć kreatywnie, a także mieć umiejętności interpersonalne. Kandydat musi znać przepisy z zakresu: finansów publicznych i zamówień publicznych oraz ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych. Ponadto wymagany staż pracy to min. 4 lata. Co więcej, w ogłoszeniu znajdziemy też szereg wymagań dodatkowych, czyli studia wyższe/podyplomowe o profilu informatycznym, znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym, a także mile widziane min. 2 lata pracy w administracji publicznej.

reklama

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie:

  • organizować i nadzorować obsługę wewnętrzną i zewnętrzną w zakresie utrzymywania prawidłowego funkcjonowania Urzędu i zapewnienić ciągłość działania oraz opracowywać koncepcje funkcjonowania w tym zakresie w celu udostępniania usług zgodnie z zapotrzebowaniem;
  • nadzorować wdrażania i funkcjonowania zasad polityki bezpieczeństwa w zakresie systemów i sieci teleinformatycznych i przetwarzania danych;
  • nadzorować zasadności dokonywania zakupów i przeprowadzania postępowań w sprawie zamówień publicznychw zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz nadzorowanie prowadzenia ewidencji ilościowej sprzętu komputerowego zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych;
  • planować budżet referatu i monitorować na bieżąco wykonania budżetu w celu zapewnienia środków finansowychniezbędnych do zakupów w ramach zadań referatu;
  • ściśle współpracować z Biurem Cyfryzacji i Nadzoru Organizacyjnego w zakresie planowania informatyzacji w Urzędzie oraz dostosowywania funkcjonalności i działania infrastruktury teleinformatycznej do zmian zachodzących w Urzędzie i jego otoczeniu.
 

reklama

Ponadto, aby ubiegać się o pracę, potrzebny jest szereg dokumentów m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zaświadczenie o niekaralności czy potwierdzenie dotychczasowego stażu pracy. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w urzędzie miasta bądź  przesłać w liście. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama