Środowiskowy Dom Samopomocy to placówka wspierająca osoby z zaburzeniami psychicznymi, zapewniająca im rehabilitację społeczną i integrację. Nowy dyrektor będzie odpowiadał za kierowanie jednostką, współpracę z rodzinami podopiecznych, dbanie o standard usług oraz pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych.
Wymagania wobec kandydata
Aby wziąć udział w rekrutacji, trzeba m.in.:
- posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i niekaralność,
- mieć wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku związanym z działalnością ŚDS,
- udokumentować minimum 5-letni staż pracy, w tym 3 lata w pomocy społecznej,
- posiadać specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- odbyć co najmniej półroczny staż w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
Jak aplikować
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta lub przesłać pocztą. Wymagany jest m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kopie dyplomów i świadectw pracy oraz oświadczenia wymagane przepisami.
Rekrutacja prowadzona jest zgodnie z procedurą dla kierowników jednostek organizacyjnych miasta. Wyniki naboru zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.