Piotkrowski urząd poszukuje pracownija na stanowisko Inspektora ds. umów.
Wymagania wobec kandydatów
Zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych, o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
- posiadają obywatelstwo polskie,
- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były prawomocnie skazane za przestępstwo umyślne,
- posiadają odpowiednie wykształcenie kierunkowe – preferowane wyższe,
- cechują się rzetelnością, odpowiedzialnością i umiejętnością pracy w zespole.
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość przepisów prawa samorządowego i administracyjnego,
- doświadczenie w pracy w urzędzie lub instytucji publicznej,
- dobra organizacja pracy i umiejętność analizy dokumentów,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office, systemy elektronicznego obiegu dokumentów).
Zakres zadań na nowym stanowisku
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:
- realizację bieżących spraw administracyjnych,
- przygotowywanie projektów pism, zestawień i sprawozdań,
- współpracę z innymi wydziałami Urzędu Miasta,
- obsługę interesantów i udzielanie informacji w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zakres obowiązków zostanie doprecyzowany po zakończeniu procesu naboru, w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata.
Jak aplikować?
Oferty kandydatów przyjmowane są do określonego terminu w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego lub pocztą. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać m.in.:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenia wymagane zgodnie z przepisami naboru na stanowiska urzędnicze.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.