Inspektor ds. kontroli wewnętrznej
Wymiar etatu: pełny (1 etat)
Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe: prawo, ekonomia, administracja,
- znajomość m.in.: ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, KPA, PZP, standardów kontroli zarządczej,
- min. 3 lata stażu pracy,
- obsługa MS Word i Excel,
- kompetencje: samodzielność, analityczne myślenie, komunikatywność pisemna, orientacja na wyniki, gotowość do rozwoju.
- mile widziane: studia podyplomowe z audytu/kontroli wewnętrznej,
- doświadczenie w audycie lub kontroli (min. 2 lata w administracji publicznej).
Zakres obowiązków
- prowadzenie kontroli planowych i doraźnych (od analizy wstępnej po raport i wystąpienia pokontrolne),
- ocena realizacji zaleceń pokontrolnych,
- współtworzenie planów kontroli i sprawozdań Biura Kontroli,
- opracowanie rocznego sprawozdania z działalności kontrolnej,
- monitorowanie dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą w urzędzie i jednostkach podległych,
- współpraca z kierownictwem urzędu i organami zewnętrznymi (np. NIK, RIO, ŁUW).
Warunki pracy
Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie: średnie (administracja) + min. 3 lata stażu pracy lub wyższe (administracja, ochrona środowiska) – staż niewymagany,
- znajomość: ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, KPA, prawa miejscowego dot. czystości i porządku w Piotrkowie,
- prawo jazdy kat. B,
- obsługa pakietu MS Office,
- komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, odporność na sytuacje kryzysowe.
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i o pracownikach samorządowych,
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej (min. 1 rok),
- doświadczenie zawodowe w gospodarce odpadami.
Zakres obowiązków
- kontrola podmiotów świadczących usługi odbioru odpadów komunalnych,
- kontrola prawidłowej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości,
- analiza dokumentów (raporty, karty przekazania odpadów, wyjaśnianie niezgodności),
- kontrola systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (w tym analiza danych z GPS pojazdów wykonawcy),
- prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych dot. gospodarowania odpadami.
Warunki pracy
Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe (min. 4 lata stażu pracy) lub średnie (min. 6 lat stażu pracy),
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej – sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne (bez ograniczeń),
- znajomość: prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów geodezyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- obsługa komputera (MS Office).
Wymagania dodatkowe
- przynależność do izby inżynierów budownictwa (opłacone składki),
- dodatkowe uprawnienia budowlane (np. w zakresie telekomunikacji),
- zdolność analitycznego myślenia, otwartość na zmiany, praca zespołowa, rozwój zawodowy,
- mile widziane: doświadczenie w wykonawstwie (min. 2 lata) oraz w administracji budowlanej.
Zakres obowiązków
- przygotowanie opisów zamówienia i udział w komisjach przetargowych,
- bezpośredni nadzór nad przebiegiem procesu inwestycyjnego i w okresie gwarancyjnym,
- weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem kompletności i spójności,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej i sprawozdawczość (PINB, WINB, instytucje finansujące).
Warunki pracy
Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- minimum 3 lata stażu pracy,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów: ustawa Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe
-
mile widziane minimum 1 rok doświadczenia w administracji samorządowej, rządowej lub sądach.
Zakres obowiązków
- przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów na usługi i roboty budowlane, kompletowanie załączników, sporządzanie metryczek i korekt metryczek,
- kompletowanie dokumentacji i składanie do SPZ wniosków o wszczęcie postępowania na usługi i roboty budowlane, zgodnie z przepisami i procedurami UM,
- sporządzanie projektów protokołów z negocjacji z wykonawcami, projektów aneksów do umów, wstępna weryfikacja gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umów, współpraca z obsługą prawną Biura.
Warunki pracy
Termin składania ofert: 26.09.2025 r.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność negocjacji,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- staż pracy:
- przy wykształceniu średnim – minimum 3 lata w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub zarządzania kryzysowego: przy wykształceniu wyższym – staż pracy niewymagany.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie, bezpieczeństwo narodowe, prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne,
- mile widziane minimum 2 lata doświadczenia w administracji samorządowej.
Zakres obowiązków
- aktualizowanie Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego,
- pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- udział w działaniach zapobiegania i likwidacji skutków klęsk żywiołowych,
- przygotowywanie i zapewnianie przepływu informacji między PCZK, WCZK i służbami ratowniczymi,
- prowadzenie i nadzór magazynu OC i przeciwpowodziowego.
Warunki pracy
- działanie w sytuacjach nieprzewidywanych i stresowych (np. pożar, powódź, wypadek),
- praca przy komputerze,
- praca w terenie podczas sytuacji kryzysowych, nietypowe godziny pracy, całodobowe dyżury pod telefonem.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.