reklama

Urząd miasta poszukuje nowych pracowników. Zobacz, jakie stanowiska są wolne

Opublikowano:
Autor:

Urząd miasta poszukuje nowych pracowników. Zobacz, jakie stanowiska są wolne - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościUrząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił pięć nowych ofert pracy. Zobacz, na jakie stanowiska poszukiwani są pracownicy i jakie wymagania muszą spełnić, by mieć szansę na zatrudnienie.
reklama

Inspektor ds. kontroli wewnętrznej

Wymiar etatu: pełny (1 etat)

Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie wyższe: prawo, ekonomia, administracja,
  • znajomość m.in.: ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, KPA, PZP, standardów kontroli zarządczej,
  • min. 3 lata stażu pracy,
  • obsługa MS Word i Excel,
  • kompetencje: samodzielność, analityczne myślenie, komunikatywność pisemna, orientacja na wyniki, gotowość do rozwoju.
Wymagania dodatkowe

  • mile widziane: studia podyplomowe z audytu/kontroli wewnętrznej,
  • doświadczenie w audycie lub kontroli (min. 2 lata w administracji publicznej).

Zakres obowiązków

reklama

  • prowadzenie kontroli planowych i doraźnych (od analizy wstępnej po raport i wystąpienia pokontrolne),
  • ocena realizacji zaleceń pokontrolnych,
  • współtworzenie planów kontroli i sprawozdań Biura Kontroli,
  • opracowanie rocznego sprawozdania z działalności kontrolnej,
  • monitorowanie dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą w urzędzie i jednostkach podległych,
  • współpraca z kierownictwem urzędu i organami zewnętrznymi (np. NIK, RIO, ŁUW).

Warunki pracy

Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie: średnie (administracja) + min. 3 lata stażu pracy lub wyższe (administracja, ochrona środowiska) – staż niewymagany,
  • znajomość: ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, KPA, prawa miejscowego dot. czystości i porządku w Piotrkowie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • obsługa pakietu MS Office,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, odporność na sytuacje kryzysowe.

Wymagania dodatkowe

reklama

  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i o pracownikach samorządowych,
  • mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej (min. 1 rok),
  • doświadczenie zawodowe w gospodarce odpadami.

Zakres obowiązków

  • kontrola podmiotów świadczących usługi odbioru odpadów komunalnych,
  • kontrola prawidłowej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości,
  • analiza dokumentów (raporty, karty przekazania odpadów, wyjaśnianie niezgodności),
  • kontrola systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (w tym analiza danych z GPS pojazdów wykonawcy),
  • prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych dot. gospodarowania odpadami.

Warunki pracy

reklama

Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie wyższe (min. 4 lata stażu pracy) lub średnie (min. 6 lat stażu pracy),
  • uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej – sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne (bez ograniczeń),
  • znajomość: prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów geodezyjnych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • obsługa komputera (MS Office).

Wymagania dodatkowe

reklama

  • przynależność do izby inżynierów budownictwa (opłacone składki),
  • dodatkowe uprawnienia budowlane (np. w zakresie telekomunikacji),
  • zdolność analitycznego myślenia, otwartość na zmiany, praca zespołowa, rozwój zawodowy,
  • mile widziane: doświadczenie w wykonawstwie (min. 2 lata) oraz w administracji budowlanej.

Zakres obowiązków

  • przygotowanie opisów zamówienia i udział w komisjach przetargowych,
  • bezpośredni nadzór nad przebiegiem procesu inwestycyjnego i w okresie gwarancyjnym,
  • weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem kompletności i spójności,
  • przygotowanie dokumentacji powykonawczej i sprawozdawczość (PINB, WINB, instytucje finansujące).

Warunki pracy

Termin składania ofert: do 26.09.2025 r.

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  • minimum 3 lata stażu pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość przepisów: ustawa Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe

  • mile widziane minimum 1 rok doświadczenia w administracji samorządowej, rządowej lub sądach.

Zakres obowiązków

  • przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów na usługi i roboty budowlane, kompletowanie załączników, sporządzanie metryczek i korekt metryczek,
  • kompletowanie dokumentacji i składanie do SPZ wniosków o wszczęcie postępowania na usługi i roboty budowlane, zgodnie z przepisami i procedurami UM,
  • sporządzanie projektów protokołów z negocjacji z wykonawcami, projektów aneksów do umów, wstępna weryfikacja gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umów, współpraca z obsługą prawną Biura.

Warunki pracy

Termin składania ofert: 26.09.2025 r.

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność negocjacji,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • staż pracy:
  • przy wykształceniu średnim – minimum 3 lata w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub zarządzania kryzysowego: przy wykształceniu wyższym – staż pracy niewymagany.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie, bezpieczeństwo narodowe, prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne,
  • mile widziane minimum 2 lata doświadczenia w administracji samorządowej.

Zakres obowiązków

  • aktualizowanie Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego,
  • pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego,
  • udział w działaniach zapobiegania i likwidacji skutków klęsk żywiołowych,
  • przygotowywanie i zapewnianie przepływu informacji między PCZK, WCZK i służbami ratowniczymi,
  • prowadzenie i nadzór magazynu OC i przeciwpowodziowego.

Warunki pracy

  • działanie w sytuacjach nieprzewidywanych i stresowych (np. pożar, powódź, wypadek),
  • praca przy komputerze,
  • praca w terenie podczas sytuacji kryzysowych, nietypowe godziny pracy, całodobowe dyżury pod telefonem.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w UM Piotrków Trybunalski (Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28, Punkt Informacyjny)  lub pocztą (liczy się data wpływu do UM, nie stempla pocztowego).

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo