Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko kierownika Jednostki Organizacyjnej Miasta. Szczegóły rekrutacji pojawiły się w Biuletynie Informacji Publicznej. Chodzi o osobę, która pokieruje pracownią planowania przestrzennego. Piotrkowski magistrat ogłosił rekrutację na to stanowisko w lutym, jednak jak się okazało, zakończyła się ona bez wyłonienia kandydata. W kwietniu urząd miasta poinformował o kolejnej rekrutacji na ten wakat, a chętni mogli składać dokumenty do 18 kwietnia. Ponownie nie udało się wybrać dyrektora.
- Ogłoszony przez Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w dniu 12.05.2025 r. nabór na ww. stanowisko został nierozstrzygnięty, z powodu braku kandydata spełniającego wymagania formalne wynikające z ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko Dyrektora Pracowni Planowania Przestrzennego w Piotrkowie Trybunalskim - czytamy w informacji o wynikach naboru.
Tym samym, w środę 13 sierpnia piotrkowski magistrat poinformował o kolejnej rekrutacji. Czy tym razem uda się wyłonić dyrektora?
Kto pokieruje Pracownią Planowania Przestrzennego w Piotrkowie Trybunalskim?
Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o kierunkach: planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura, budownictwo, spełniać wymagania określone w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych czy też znać przepisy, ustaw z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych. Wymagana jest też umiejętność obsługi programów komputerowych – GIS, AutoCAD, pakiet MS Office i minimum 5-letni staż pracy.Są też wymagania dodatkowe, takie jak komunikatywność, kreatywność, zdolność negocjowania, dyspozycyjność czy odporność na stres. Ponadto mile widziana będzie znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym czy min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Osoba zatrudniona na stanowisku dyrektora pracowni będzie odpowiedzialna za:
- kierowanie działalnością Pracowni Planowania Przestrzennego,
- realizację zadań statutowych,
- prowadzenie właściwej polityki kadrowej i płacowej,
- bezpośrednie nadzorowanie i koordynowanie pracy głównego księgowego, kierowników zespołów i samodzielnych stanowisk.
Aby ubiegać się o pracę, należy złożyć szereg dokumentów, m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie oraz wymagany staż pracy czy też zaświadczenie o niekaralności. Wszystkie pisma trzeba dostarczyć osobiście do urzędu miasta bądź przesłać w liście do 29.08.2025 r. Szczegółowe informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.