reklama
reklama

Konkurs na dyrektora w Piotrkowie. Czy tym razem się uda?

Opublikowano:
Autor:

Konkurs na dyrektora w Piotrkowie. Czy tym razem się uda? - Zdjęcie główne

Poglądowe/Archiwalne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW Piotrkowie ogłoszony został konkurs na stanowisko dyrektorskie w jednostce organizacyjnej miasta. To kolejna rekrutacja na ten wakat. Do kiedy chętni mogą składać dokumenty?
reklama

Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko kierownika Jednostki Organizacyjnej Miasta. Szczegóły rekrutacji pojawiły się w Biuletynie Informacji Publicznej. Chodzi o osobę, która pokieruje pracownią planowania przestrzennego. Piotrkowski magistrat ogłosił rekrutację na to stanowisko w lutym, jednak jak się okazało, zakończyła się ona bez wyłonienia kandydata. W kwietniu urząd miasta poinformował o kolejnej rekrutacji na ten wakat, a chętni mogli składać dokumenty do 18 kwietnia. Ponownie nie udało się wybrać dyrektora.

- Ogłoszony przez Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w dniu 12.05.2025 r. nabór na ww. stanowisko został nierozstrzygnięty, z powodu braku kandydata spełniającego wymagania formalne wynikające z ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko Dyrektora Pracowni Planowania Przestrzennego w Piotrkowie Trybunalskim - czytamy w informacji o wynikach naboru.

reklama

Tym samym, w środę 13 sierpnia piotrkowski magistrat poinformował o kolejnej rekrutacji. Czy tym razem uda się wyłonić dyrektora?

Kto pokieruje Pracownią Planowania Przestrzennego w Piotrkowie Trybunalskim?

Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o kierunkach: planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura, budownictwo, spełniać wymagania określone w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych czy też znać przepisy, ustaw z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych. Wymagana jest też umiejętność obsługi programów komputerowych – GIS, AutoCAD, pakiet MS Office i minimum 5-letni staż pracy.

reklama

Są też wymagania dodatkowe, takie jak komunikatywność, kreatywność, zdolność negocjowania, dyspozycyjność czy odporność na stres. Ponadto mile widziana będzie znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym czy min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Osoba zatrudniona na stanowisku dyrektora pracowni będzie odpowiedzialna za:

  • kierowanie działalnością Pracowni Planowania Przestrzennego,
  • realizację zadań statutowych,
  • prowadzenie właściwej polityki kadrowej i płacowej,
  • bezpośrednie nadzorowanie i koordynowanie pracy głównego księgowego, kierowników zespołów i samodzielnych stanowisk.
 

Aby ubiegać się o pracę, należy złożyć szereg dokumentów, m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie oraz wymagany staż pracy czy też zaświadczenie o niekaralności. Wszystkie pisma trzeba dostarczyć osobiście do urzędu miasta bądź przesłać w liście do 29.08.2025 r. Szczegółowe informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo