reklama
reklama

Jest praca w piotrkowskim urzędzie. Jakie wymagania trzeba spełnić?

Opublikowano:
Autor:

Jest praca w piotrkowskim urzędzie. Jakie wymagania trzeba spełnić? - Zdjęcie główne

Poglądowe/Archiwalne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPiotrkowski urząd poszukuje pracownika. Na jakie stanowisko prowadzona jest rekrutacja i jakie wymagania musi spełnić kandydat?
reklama

Pojawiła się nowa oferta pracy w naszym mieście i  chodzi o stanowisko urzędnicze. Informacja o naborze znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej.

Piotrkowski urząd poszukuje pracownika

Oferta pracy dotyczy stanowiska podinspektora ds. systemu EZD w Urzędzie Miasta, jednostkach podległych oraz spraw z zakresu cyberbezpieczeństwa. Oferowany wymiar czasu pracy to 1 etat. Kandydat na to stanowisko powinien spełniać kilka wymogów koniecznych. Niezbędne jest wykształcenie średnie lub wyższe: administracja, informatyka, a także znajomość ustawy o samorządzie gminnym i przepisów z zakresu zarządzania dokumentacją. Ponadto konieczne są umiejętności interpretacji przepisów, obsługi komputera, zarządzania czasem czy analitycznego myślenia. Oprócz tego kandydat powinien wykazywać się komunikatywnością oraz 3-letnim stażem pracy przy wykształceniu średnim. W przypadku wykształcenia wyższego staż pracy jest niewymagany.

reklama

Jest także wymóg dodatkowy. Chodzi o wykształcenie o profilu informatycznym.

Czym będzie zajmować się podinspektor?

Zadania, jakie będzie miał przed sobą zatrudniony na tym stanowisku to:

  • zarządzanie systemem EZD;
  • współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania i zarządzania systemem EZD;
  • udział w pracach związanych z cyfryzacją urzędu;
  • nadzorowanie i koordynowanie procesów z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Wymagane dokumenty

Osoba chcąca ubiegać się o to stanowisko powinna złożyć m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie czy oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Pełna lista wymogów i obowiązków dostępna jest w BIP. Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do urzędu miasta osobiście bądź listownie. Kandydaci mają czas do 7 lipca, aby składać swoje aplikacje. Warto zaznaczyć, że za datę doręczenia uważa się dzień wpływu dokumentów aplikacyjnych do magistratu.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo