reklama

Jest praca w piotrkowskim magistracie. Szukają podinspektora

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe/Archiwalne

Jest praca w piotrkowskim magistracie. Szukają podinspektora - Zdjęcie główne

foto Poglądowe/Archiwalne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPojawiła się nowa oferta pracy w piotrkowskim urzędzie. Jakie wymagania stawia się kandydatom?
reklama

Piotrkowski magistrat ogłosił kolejny nabór. Poszukiwany jest podinspektor ds. rejestracji pojazdów. Termin składania dokumentów mija 28.02.2025 roku. Sprawdzamy, jakie wymagania musi spełnić kandydat.

Praca w piotrkowskim urzędzie

Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat na stanowisko podinspektora ds. rejestracji pojazdów powinien spełnić szereg wymagań koniecznych, czyli mieć wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, zarządzanie, znać kodeks postępowania administracyjnego, a także przepisy z zakresu prawa o ruchu drogowym oraz przepisów Unii Europejskiej w zakresie rejestracji pojazdów. Ponadto konieczna jest wiedza z zakresu warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia, komunikatywność oraz umiejętność działania w sytuacjach stresowych, oraz pracy w zespole.

reklama

Są też wymagania dodatkowe, takie jak przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, znajomość obsługi systemu POJAZD czy min. rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu rejestracji pojazdów w celu wydawania właścicielom pojazdów dokumentów dopuszczających pojazdy do ruchu oraz tablic rejestracyjnych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu wyrejestrowywania pojazdów, czasowego wycofania pojazdów z ruchu, nadawania cech identyfikacyjnych pojazdów w celu wydawania właścicielom pojazdów decyzji administracyjnych w tych sprawach;
  • wprowadzanie i przekazywanie do Centralnej Ewidencji Pojazdów danych i informacji o zarejestrowanych i wyrejestrowanych pojazdach, o właścicielach pojazdów oraz dane o wydanych dokumentach i oznaczeniach pojazdów w celu aktualizacji ogólnopolskiej bazy danych;
  • kierowanie pojazdów do stacji kontroli pojazdów na dodatkowe badania techniczne w celu sprawdzenia ich parametrów technicznych lub stanu technicznego;
  • zakładanie i prowadzenie akt pojazdów w celu przechowywania dokumentacji pojazdów.
 

reklama

Aby ubiegać się o pracę, należy złożyć m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie czy też zaświadczenie o niekaralności. Wymagane dokumenty należy dostarczyć osobiście do urzędu miasta bądź przesłać w liście. Szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Wiadomości Piotrków Trybunalski i region | Historia miasta | Sport | Kultura | z ostatniej chwili Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama