W piotrkowskim Biuletynie Informacji Publicznej pojawiła się nowa oferta pracy. Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w magistracie. Poszukiwany jest Kierownik Referatu Edukacji. Oferta zawiera listę wymogów, a termin składania dokumentów trwa do 14.02.2025 r.
Oferta pracy w urzędzie miasta
Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat na stanowisko kierownika referatu edukacji powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie, znać przepisy prawa z zakresu oświaty, znać kodeks postępowania administracyjnego, obsługiwać programy komputerowe związane z oświatą np. SIO czy też wykazać się min. 4-letnim stażem pracy.Są też wymagania dodatkowe, takie jak ukończone studia podyplomowe lub kursy związane z zarządzaniem oświatą czy znajomość zasad i metod pracy jednostek oświatowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Referatu, organizowanie oraz koordynowanie i kontrola pracy Referatu. Współdziałanie z Radą Miasta i jej organami. Realizacja edukacyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, realizacja programów rządowych,
- nadzorowanie funkcjonowania szkół, przedszkoli i innych placówek edukacyjnych w zakresie finansowym, organizacji pracy i administracyjnym. Nadzór nad działalnością szkół w zakresie organizowania zajęć, oddziałów i uczniów oraz nadzór nad polityką kadrową prowadzoną przez kierowników jednostek oświatowych. Organizacja postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego,
- nadzór i doradztwo w tworzeniu niezbędnych warunków sprzyjających realizacji programów nauczania, wychowania i profilaktyki w szkołach i placówkach. Zapewnienie warunków do spełnienia obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego dzieci 5-letnich i 6-letnich, dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz resocjalizacji nieletnich,
- opracowanie projektu budżetu Referatu, weryfikacja złożonych projektów planów dochodów i wydatków budżetowych jednostek oświatowych. Wnioskowanie o przesunięcie środków finansowych oraz zwiększenie planów jednostek w przypadku wystąpienia uzasadnionych potrzeb. Nadzór i kontrola nad prawidłowością dysponowania przyznanymi środkami budżetowymi oraz gospodarowaniem mieniem.
Pełen zakres obowiązków i szczegółowe informacje znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej.
Aby ubiegać się o pracę, należy złożyć szereg dokumentów, m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie, dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy czy też zaświadczenie o niekaralności. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w urzędzie miasta bądź przesłać w liście.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.