To kolejna oferta pracy Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Wcześniej pisaliśmy o tym, że magistrat poszukuje dyrektora Szkoły Podstawowej nr 6.
Najnowsze ogłoszenie dotyczy stanowiska jako podinspektor ds. pomocy społecznej.
Od kandydata wymaga się m.in. znajomości ustawy o pomocy społecznej i kilku innych ustaw, obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) czy wykształcenia wyższego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Wydawanie decyzji zdrowotnych dla osób nieubezpieczonych,
b) Obsługa „Piotrkowskiej Karty Mieszkańca”,
c) Przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta i uchwał Rady Miasta,
d) Prowadzenie spraw związanych z ekshumacją i przewozem zwłok,
e) Sporządzanie wykazów aptek ogólnodostępnych działających na terenie miasta,
f) Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz ustawy o pomocy społecznej tj: przygotowanie ogłoszeń o otwartych konkursach ofert, prowadzenie rejestru wniosków i umów, przygotowanie projektów umów z podmiotami na realizację zadań zleconych przez, rozliczanie sprawozdań z zakresu udzielonych dotacji,
g) obsługa karty „Rodzina +4”.
Swoje dokumenty aplikacyjne składać można do 29 listopada w Urzędzie Miasta. Można także przesłać je na adres: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski. Szczegóły dostępne są na stronie urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.