reklama
reklama

Praca w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Jakie stanowisko jest wolne?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Praca w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Jakie stanowisko jest wolne? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościUrząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. To szansa na zatrudnienie w administracji samorządowej dla osób z doświadczeniem w gospodarce nieruchomościami, administracji lub geodezji. Dokumenty aplikacyjne można składać do 4 sierpnia 2025 roku.
reklama

Poszukiwany jest pracownik na stanowisko podinspektora ds. sprzedaży lokali mieszkalnych. 

Wymagania wobec kandydatów

Kandydat na to stanowisko powinien posiadać:

  • Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, geodezja, gospodarka nieruchomościami) lub średnie/policealne o profilu związanym z administracją publiczną czy geodezją,
  • Znajomość przepisów prawa gospodarowania nieruchomościami i Kodeksu postępowania administracyjnego (KPA),
  • Umiejętności analizy operatów szacunkowych, pracy pod presją czasu, organizacji własnej pracy oraz rozwiązywania problemów,
  • Kompetencje miękkie – samodzielność, komunikatywność,
  • Obsługę komputera (pakiet MS Office).

Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad i metod wyceny nieruchomości. W przypadku kandydatów z wykształceniem średnim wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe. Przy wykształceniu wyższym – staż pracy nie jest wymagany.

reklama

Zakres obowiązków na stanowisku

Nowy pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za:

  • prowadzenie procedur sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców,
  • przygotowywanie dokumentacji do sądu wieczystoksięgowego w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości,
  • prowadzenie spraw związanych z udziałami w nieruchomościach wspólnych,
  • współpracę z Towarzystwem Budownictwa Społecznego w zakresie lokali użytkowych.

Jak i do kiedy aplikować?

Komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć do 4 sierpnia 2025 r. osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego (Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28 – Punkt Informacyjny, parter) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu).

reklama

Koperta powinna być opisana dopiskiem:
„Nabór Nr DBK.210.28.2025 na stanowisko: Podinspektor ds. sprzedaży lokali mieszkalnych w Referacie Gospodarki Nieruchomościami”

Pełna lista wymaganych dokumentów obejmuje m.in. list motywacyjny, oświadczenia, kopie dyplomów i świadectw pracy. Szczegółowe wzory formularzy oraz oświadczeń można pobrać ze strony BIP Urzędu Miasta: www.bip.piotrkow.pl

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo