Poszukiwany jest pracownik na stanowisko podinspektora ds. sprzedaży lokali mieszkalnych.
Wymagania wobec kandydatów
Kandydat na to stanowisko powinien posiadać:
- Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, geodezja, gospodarka nieruchomościami) lub średnie/policealne o profilu związanym z administracją publiczną czy geodezją,
- Znajomość przepisów prawa gospodarowania nieruchomościami i Kodeksu postępowania administracyjnego (KPA),
- Umiejętności analizy operatów szacunkowych, pracy pod presją czasu, organizacji własnej pracy oraz rozwiązywania problemów,
- Kompetencje miękkie – samodzielność, komunikatywność,
- Obsługę komputera (pakiet MS Office).
Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad i metod wyceny nieruchomości. W przypadku kandydatów z wykształceniem średnim wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe. Przy wykształceniu wyższym – staż pracy nie jest wymagany.
Zakres obowiązków na stanowisku
Nowy pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za:
- prowadzenie procedur sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców,
- przygotowywanie dokumentacji do sądu wieczystoksięgowego w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z udziałami w nieruchomościach wspólnych,
- współpracę z Towarzystwem Budownictwa Społecznego w zakresie lokali użytkowych.
Jak i do kiedy aplikować?
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć do 4 sierpnia 2025 r. osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego (Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28 – Punkt Informacyjny, parter) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu).
Koperta powinna być opisana dopiskiem:
„Nabór Nr DBK.210.28.2025 na stanowisko: Podinspektor ds. sprzedaży lokali mieszkalnych w Referacie Gospodarki Nieruchomościami”
Pełna lista wymaganych dokumentów obejmuje m.in. list motywacyjny, oświadczenia, kopie dyplomów i świadectw pracy. Szczegółowe wzory formularzy oraz oświadczeń można pobrać ze strony BIP Urzędu Miasta: www.bip.piotrkow.pl
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.