Do 13 lutego można składać dokumenty i aplikować na wolne stanowisko urzędnicze w piotrkowskim urzędzie miasta. Poszukiwany jest podinspektor ds. księgowości budżetowej. Oferta dotyczy całego etatu.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunku: ekonomia, zarządzanie,
finanse i rachunkowość,
b) znajomość przepisów z zakresu podatków lokalnych, egzekucji administracyjnej i rachunkowych,
c) sumienność, bezstronność, planowanie i organizowanie pracy, samodzielność
d) staż pracy: przy wykształceniu średnim – 3 lata, przy wykształceniu wyższym – staż pracy
nie wymagany.
Wymagania dodatkowe :
a) mile widziany min. 1 rok stażu pracy w księgowości budżetowej,
b) znajomość obsługi MS Excel, MS Word,
c) znajomość obsługi komputerowych programów finansowo-księgowych
Osoba na tym stanowisku będzie wykonywać następujące zadania:
a) prowadzenie urządzeń księgowych opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i dzierżawę
gruntów Gminy i Skarbu Państwa w celu dostarczenia informacji o stopniu realizacji budżetu,
b) prowadzenie windykacji i egzekucji zaległości z opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste
i dzierżawy gruntów Gminy i Skarbu Państwa w celu realizacji zaplanowanych dochodów,
Dokument został podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym
c) prowadzenie urządzeń księgowych i windykacji dochodów związanych z gospodarką
nieruchomościami Skarbu Państwa w celu realizacji zaplanowanych dochodów,
d) przygotowywanie decyzji ustalających wysokość opłaty skarbowej oraz stwierdzające
nadpłatę tej opłaty w celu ustalenia wysokości dochodów należnych Miastu,
e) prowadzenie ewidencji księgowej i windykacji zaległości z tytułu opłaty skarbowej i mandatów w celu realizacji zaplanowanych dochodów Miasta,
Kandydaci muszą dostarczyć m.in. list motywacyjny, CV i dokument potwierdzający wykształcenie (ksero dyplomu lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów). Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym przez kandydata danymi kontaktowymi oraz z dopiskiem: „Nabór Nr DBK.210.3.2024 na stanowisko „Podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Dochodów” osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28, w Punkcie Informacyjnym (parter), w dniach pracy Urzędu Miasta lub przesłać na adres: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, w terminie do dnia 13.02.2024 r.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.