reklama
reklama

Piotrkowski urząd poszukuje pracownika. Będzie radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi

Opublikowano:
Autor:

Piotrkowski urząd poszukuje pracownika. Będzie radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi - Zdjęcie główne

Poglądowe/Archiwalne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPojawiła się nowa oferta pracy w naszym mieście. Chodzi o stanowisko urzędnicze. Jakie wymagania musi spełnić kandydat?
reklama

Piotrkowski urząd poszukuje pracownika. Informacja o naborze pojawiła się w Biuletynie Informacji Publicznej. Znalazły się tam także wymagania, jakie stawia się kandydatom. Na jakie stanowisko prowadzona jest rekrutacja?

Praca w piotrkowskim urzędzie

Oferta pracy dotyczy stanowiska podinspektora ds. sytuacji kryzysowych. Oferowany wymiar czasu pracy to 1 etat. Jest kilka wymogów koniecznych, które musi spełniać osoba ubiegająca się o tę posadę. Niezbędne jest wykształcenie średnie lub wyższe, a także odporność na stres. Ponadto trzeba umieć pracować w zespole, negocjować oraz obsługiwać pakiet MS Office. Oprócz tego przy wykształceniu średnim wymagany jest min. 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem powszechnym lub zarządzaniem kryzysowym. W przypadku wykształcenia wyższego staż pracy jest niewymagany.

reklama

Jest także kilka wymagań dodatkowych. Chodzi o wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzenie, bezpieczeństwo narodowe, prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne. Mile widziane byłyby też min. 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej.

Czym będzie zajmować się podinspektor?

Zadania, jakie będzie miał przed sobą zatrudniony na tym stanowisku to:

  • aktualizowanie na bieżąco Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego w celu ochrony ludności;
  • pełnienie dyżuru w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego;
  • branie czynnego udziału w realizacji przedsięwzięć związanych z wykorzystywaniem sił i środków w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych;
  • przygotowywanie i zapewnianie przepływu informacji między PCZK a WCZK oraz służbami biorącymi udział w akcjach ratowniczych podczas wystąpienia klęski żywiołowej;
  • prowadzenie i nadzór magazynu OC i przeciwpowodziowego.
 

reklama

Wymagane dokumenty

Osoba chcąca ubiegać się o to stanowisko powinna złożyć m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie czy oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Pełna lista wymogów i obowiązków dostępna jest w BIP. Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do urzędu miasta osobiście bądź listownie. Kandydaci mają czas do 2 lipca, aby składać swoje aplikacje. Warto zaznaczyć, że za datę doręczenia uważa się dzień wpływu dokumentów aplikacyjnych do magistratu.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo