Piotrkowski urząd poszukuje pracownika. Informacja o naborze pojawiła się w Biuletynie Informacji Publicznej. Znalazły się tam także wymagania, jakie stawia się kandydatom. Na jakie stanowisko prowadzona jest rekrutacja?
Praca w piotrkowskim urzędzie
Oferta pracy dotyczy stanowiska podinspektora ds. sytuacji kryzysowych. Oferowany wymiar czasu pracy to 1 etat. Jest kilka wymogów koniecznych, które musi spełniać osoba ubiegająca się o tę posadę. Niezbędne jest wykształcenie średnie lub wyższe, a także odporność na stres. Ponadto trzeba umieć pracować w zespole, negocjować oraz obsługiwać pakiet MS Office. Oprócz tego przy wykształceniu średnim wymagany jest min. 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem powszechnym lub zarządzaniem kryzysowym. W przypadku wykształcenia wyższego staż pracy jest niewymagany.Jest także kilka wymagań dodatkowych. Chodzi o wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzenie, bezpieczeństwo narodowe, prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne. Mile widziane byłyby też min. 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej.
Czym będzie zajmować się podinspektor?
Zadania, jakie będzie miał przed sobą zatrudniony na tym stanowisku to:
- aktualizowanie na bieżąco Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego w celu ochrony ludności;
- pełnienie dyżuru w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego;
- branie czynnego udziału w realizacji przedsięwzięć związanych z wykorzystywaniem sił i środków w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych;
- przygotowywanie i zapewnianie przepływu informacji między PCZK a WCZK oraz służbami biorącymi udział w akcjach ratowniczych podczas wystąpienia klęski żywiołowej;
- prowadzenie i nadzór magazynu OC i przeciwpowodziowego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.