Technik
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNZakres obowiązków: Obsługa punktu recepcyjnego Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie Trybunalskim, nadzór nad ruchem osobowym, wydawanie i przyjmowanie kluczy. Równoważny system czasu pracy, praca w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00.
Wykształcenie:średnie ogólnokształcące
Umiejętności i uprawnienia:Biegła znajomość obsługi komputera Dyspozycyjność
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.
Staż pracy ogółem:lata: 0, miesiące: 3
Pracodawca:KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer telefonu: 47 846-13-30
E-mail: [email protected]
Robotnik gospodarczy
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNZakres obowiązków: Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów i klatek schodowych. Praca w godzinach: 06.00-14.00.
Wykształcenie:podstawowe
Pracodawca:KOMENDA MIEJSKA POLICJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer telefonu: 47 846-13-30
E-mail: [email protected]
Staż z urzędu pracy: Pomoc kuchenna
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków:Pomoc przy przygotowywaniu posiłków z zachowaniem zasad higieny, estetyczne podawanie posiłków z zachowaniem odpowiedniej temperatury, zmywanie i wyparzanie naczyń, używanie urządzeń kuchennych, utrzymywanie czystości, używanie odzieży ochronnej, zgłaszanie przełożonemu usterek, prowadzenie dokumentacji dot. systemu HACCP, korzystanie ze środków czystości. Godziny stażu: 06.00-14.00, 11.00-19.00 lub 09.00-17.00.
Wykształcenie:podstawowe
Inne wymagania:Brak wymagań, chęci do przyuczenia.
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Pomoc administracyjna
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków: 1. Uczestnictwo w szkoleniu BHP i p. pożarowym. 2. Uczestnictwo w instruktażu stanowiskowym. 3. Zapoznanie się z regulaminem pracy. 4. Zapoznanie się z Kodeksem Etyki. 5. Zapoznanie się z ustawą o ochronie danych osobowych oraz polityką bezpieczeństwa informacji - przestrzegania zasad. 6. Zachowanie w tajemnicy danych osobowych. 7. Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną. 8. Archiwizacja dokumentów. 9. Zakładanie opisywanie i prowadzenie akt. 10. Zakładanie rejestrów i wprowadzanie danych. 11. Sporządzanie pism. 12. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz.: 07:30 - 15:30.
Wykształcenie:średnie ogólnokształcące średnie zawodowe
Wykształcenie:pomaturalne/policealne wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Asystent działu księgowości
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków:Archiwizacja dokumentów księgowych, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie doumentów do systemu, przygotowywanie dokumentów, kwalifikowanie ich do ujęciia w księgach operacji gospodarczych, uzgadnianie rozrachunków, wystawianie dokumentów przychodowych, wprowadzanie do systemu faktur, wystawianie faktur, dbałość o dobry wizerunek firmy, sporządzanie raporów i zestawień w programie EXEL.
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Mile widziane wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse i rachunkowość, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Pracownik biurowy
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków:Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie wykazu depozytów, identyfikowanie wpłat z dokumentami, pomoc w archiwizacji dokumentacji kadrowo-księgowo-administracyjnej, przygotowywanie obsługi szkoleń, aktualizacja i weryfikacja spisu inwentarza.
Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność szybkiego pisania na komputerze.
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Pokojowa/y
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków:Pomoc opiekunowi w utrzymaniu higieny u mieszkańców, sprzątanie pomieszczeń, wymiana bielizny pościelowej, pomoc opiekunom w roznoszeniu posiłków i karmieniu mieszkańców, wspołpraca z zespołem terapeutycznym, mycie okien, wymiana zasłon, zamywanie naczyń po posiłkach, wykonywanie obchodów w celu sprawdzania bezpieczeństwa mieszkańców (co 2h), zamykanie fortki i bramy wg. potrzeb, przestrzeganie przepisów. Praca w godzinach: 06.00-14.00, 14.00-22.00.
Wykształcenie:podstawowe
Inne wymagania: Umiejętność pracy w zespole.
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Obsługa plotera laserowego (operator)
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków: 1. Przygotowanie plotera laserowego do pracy. 2. Obsługa plotera (zakładanie arkuszy materiałów z wyhaftowanymi produktami, ustawienie pola wycinania danych produktów). 3. Kontrola jakosci wykonanych produktów. 4. Pakowanie produktów. 5. Przekazanie do magazynu gotowych produktów. Praca w godz.: 08:00-16:00.
Wykształcenie:zasadnicze zawodowe
Inne wymagania: umiejętność pracy w zespole, zdolności manualne
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Pracownik biurowy
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków:Przyjmowanie interesantów ora udzialanie informacji o realizowanych szkoleniach, prowadzenie rejestru pism wychodzących i przychodzących, odbieranie telefonow i udzielanie informacji dzwoniącym, sporządzanie pism i dokumentów w programie Word, sporządzanie dokumentacji szkoeniowej: dzienników zajęć, listy obecności, zaświadczeń, certyfikatów, obsługa sekretariatu firmy, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie Exel, przygotowywanie prezentacji w PowerPoint, obsługa strony internetowej firmy, obsługa urządzeń biurowych firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, ewidencjonowanie zakupionych materiałów biurowych.
Wykształcenie:średnie ogólnokształcące
Inne wymagania:Umiejętność współpracy, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera (pakiet Office).
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Stażysta/sekretarka
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z zasadami bhp i p.poż. 2. Zapoznanie się ze: strukturą organizacyjną sądu, regulaminem pracy i instrukcją sądową. 3. Poznanie obsługi systemu Sędzia 2. 4. Poznanie zasad funkcjonowania sekretariatu. 5. Wykonanie n/w czynności w sekretariacie Wydziału tj.: rozpisywanie sesji; sporządzanie wokand; przepisywanie orzeczeń i uzasadnień; szycie i numerowanie akt sądowych; wysyłanie korespondencji; drukowanie zwrotek ze systemu Sędzia 2; pisanie spisów zdawczo-odbiorczych do Archiwum Zakładowego; wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika sekretariatu. 6. Nabycie umiejętności i obsługi programu Word i Exce. 7. Nabycie umiejętności biegłego pisania na komputerze i zapoznanie się z pracą biurową sekretariatu. Program stażu skierowany dla osób do 30 roku życia.
Wykształcenie:średnie zawodowe średnie ogólnokształcące
Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat) pomaturalne/policealne
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Staż z urzędu pracy: Asystent do spraw księgowości
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków: 1. Przygotowywanie dokumentów do księgowania (segregacja dokumentów i sprawdzanie pod względem formalnym). 2. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. 3. Obsługa programu księgowego Symfonia, ENOVA. 4. Nauka programu PŁATNIK. 5. Przygotowywanie list płac, umów o pracę. 6. Wypełnianie dokumentów do ZUS (RCA, RSA, DRA) 7. Wypełnianie deklaracji podatkowych.
Wykształcenie:średnie zawodowe
Wykształcenie:średnie zawodowe
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Podinspektor
Wynagrodzenie brutto:od 5 200 PLNZakres obowiązków:1. Obsługa organizacyjna i protokolarna posiedzeń Rady Powiatu oraz Komisji. 2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją aktów prawnych Rady Powiatu. 3. Zapewnienie realizacji sesji Rady Powiatu w trybie online e-Sesji. 4. Redagowanie elektronicznej transkrypcji nagrań sesji Rady Powiatu e-napisy. 5. Gospodarowanie budżetem w zakresie wydatków związanych z realizacją zadań. 6. Sporządzanie planów i sprawozdań finansowych rocznych i półrocznych, analiz i informacji z zakresu powierzonych zadań. 7. Sporządzanie wniosków o dokonanie zmian w budżecie. 8. Prowadzenie spraw dotyczących przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz petycji w tym prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz rejestru petycji. 9. Współpraca z Radą w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków oraz petycji w tym przygotowywanie sprawozdawczości dotyczącej skarg i wniosków oraz petycji. 10. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi Radnych Rady Powiatu. 11. Prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych członków Zarządu Powiatu, kierowników jednostek organizacyjnych powiatu oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Starosty. 12. Prowadzenie spraw związanych ze składaniem oświadczeń do rejestru korzyści. 13. Prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń lustracyjnych.
Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Inne wymagania:1. Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, -pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -pozostałe wymogi określone w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). 2. Wymagania dodatkowe: -znajomość: -ustawy z dnia 5.06.1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 z późn. zm.), -ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135), -instrukcji kancelaryjnej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67), -ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 z późn. zm.), -ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022.902), -ustawy z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781). b) umiejętność obsługi komputera Microsoft Office. Sumienność, sprawność, bezstronność, wiedza specjalistyczna i umiejętność jej stosowania, planowanie i organizowanie pracy, umiejętność interpretacji oraz stosowania przepisów prawa, wzorowa postawa etyczna, bezstronne i pozytywne nastawienie do interesantów, odpowiedzialność oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespole, nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt przez PUP
Administrator osiedla
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie nieruchomości w należytym stanie. 2. Prowadzenie książek obiektów budowlanych, w tym dokonywanie odpowiednich wpisów, kompletowanie niezbędnej do tego celu dokumentacji. 3. Opracowywanie i realizacja rocznych lub wieloletnich planów modernizacji i remontów nieruchomości 4. Nadzór nad realizacją zaleceń służb nadzoru budowlanego i sanitarnego oraz urzędu dozoru technicznego. 5. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresowymi przeglądami budynkówi i budowli, instalacji technicznych, tj.: elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej. 6. Nadzór nad prowadzeniem umów dotyczących spraw technicznych oraz monitorowanie i kontrola terminu ich obowiązywania i stopnia realizacji.
Wykształcenie:średnie ogólnokształcące
Inne wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok. Dobra znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy w tym terminowość, odporność na stres, motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
Staż pracy ogółem:lata: 1
Numer telefonu: 44 649 78 52 , 44 649 71 60
E-mail: [email protected]
Kelner
Stypendium brutto:2 755,10 PLNZakres obowiązków:Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy, wprowadzenie i zapoznanie się z lokalem, nauka obsługi gości, nauka techniki obsługi, dbanie o czystość i prządek. Praca od poniedziałku do soboty (środy wolne), w godzinach: 12.00-20.00, 14.00-22.00. Program skierowany do osób do 30 r.ż.
Znajomość języków:angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wykształcenie:średnie ogólnokształcące
Inne wymagania:Brak przeciwwskazań do wykonywania pracy, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w stresujących sytuacjach, aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna.
Numer telefonu: 44 647-04-70
Podinspektor w Dziale Utrzymania Obiektów Drogowych i Inżynierii Ruchu
Wynagrodzenie brutto:od 4 900 PLN+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków: Opracowywanie planu remontów dróg i nadzór nad jego wykonaniem m.in. na podstawie zgłaszanych wniosków. Współpraca z Biurem Inżyniera Miasta w zakresie wdrażania i realizacji zatwierdzonych stałych i czasowych projektów organizacji ruchu drogowego. Prowadzenie rejestru i zbioru dokumentacji technicznej inwestycji drogowych i mostowych. Praca w godz.: 07:00-15:00 Początkowo umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony. Więcej informacji na temat stanowiska konkursowego na stronie BIP Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim w zakładce PRACA.
Wykształcenie:średnie zawodowe, kierunek: budownictwo, informatyka lub gospodarka przestrzenna wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, informatyka lub gospodarka przestrzenna
Inne wymagania: umiejętność obsługi komputera; przy wykształceniu średnim wymagany 3-letni staż pracy
Numer telefonu: 44 732 06 29
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Wynagrodzenie brutto:od 5 800 do 6 500 PLNZakres obowiązków: Prowadzenie zajęć z dziećmi ze spektrum autyzmu. Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole Specjalne Kolorowe Kredki.
Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Inne wymagania: Kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnej: OLIGOFRENOPEDAGOGIKA, edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu, zaangażowanie, odpowiedzialność i kreatywność. Możliwość zatrudnienia w trakcie zdobywania wykształcenia pedagogicznego.
Numer telefonu: 604-31-30-31
E-mail: [email protected]
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Wynagrodzenie brutto:od 5 800 do 6 500 PLNZakres obowiązków: Prowadzenie zajęć z dziećmi ze spektrum autyzmu. Praca w małych grupach klasowych, stabilne warunki zatrudnienia, dobra atmosfera, wsparcie doświadczonej kadry, możliwość rozwoju zawodowego, dofinansowania do studiów podyplomowych. Miejsce wykonywania pracy: Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa w Piotrkowie Tryb. Praca w przedziale godz.: 7.30 -16.00
Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
Inne wymagania: Kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnej: OLIGOFRENOPEDAGOGIKA, edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu, zaangażowanie, odpowiedzialność i kreatywność. Możliwość zatrudnienia w trakcie zdobywania wykształcenia pedagogicznego.
Numer telefonu: 696-724-959
E-mail: [email protected]
Terapeuta integracji sensorycznej
Wynagrodzenie brutto:od 6 850 do 7 580 PLNZakres obowiązków: Tealizacja indywidualnej terapii z dzieckiem. Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole Specjalne Kolorowe Kredki.
Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Kwalifikacje do wykonywania pracy z zakresu integracji sensorycznej.
Numer telefonu: 604-31-30-31
Kucharka
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLNZakres obowiązków: Sporządzanie potraw, obróbka surowców (ręczna, termiczna, mechaniczna), przygotowywanie potraw na przyjęcia okolicznościowe.
Wykształcenie:zasadnicze zawodowe, gastronomiczne
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe oraz dyspozycyjność, dojazd do miejsca pracy we własnym zakresie.
Numer telefonu: 606-308-606
Pracownik produkcji
Wynagrodzenie brutto:od 30,50 PLNZakres obowiązków: Pakowanie, krojenie, sortowanie, odbiór produktu z linii, prace drobne na produkcji. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 06:00-14:00, 14:00-22:00, również w dni wolne.
Wykształcenie:brak lub niepełne podstawowe
Numer telefonu: 44 647-04-70, kontakt z PUP
Szwaczka
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNZakres obowiązków: Szycie odzieży lekkiej, obsługa stębnówki i overlocka. Praca w godz.: 06:00-14:00.
Wykształcenie:zasadnicze zawodowe
Inne wymagania: umiejętność szycia
Numer telefonu: 515 178 859
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.