reklama

Konkurs na dyrektora w Piotrkowie. Kto pokieruje placówką?

Opublikowano:
Autor:

Konkurs na dyrektora w Piotrkowie. Kto pokieruje placówką? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook
WiadomościPojawiła się nowa oferta pracy w Piotrkowie. Tym razem urząd poszukuje dyrektora. Kandydaci muszą spełnić szereg wymagań. Wiadomo, do kiedy można aplikować.
reklama

Zgodnie z zapowiedziami, piotrkowski magistrat ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w naszym mieście. Sprawdzamy, jakie wymagania stawia się kandydatom i do kiedy można ubiegać się o tę posadę.

Konkurs na dyrektora MOK-u w Piotrkowie

Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w naszym mieście. Zostanie on powołany na 3 lata, a proponowany wymiar pracy to 1 etat. Przed kandydatami stoi szereg wymagań obowiązkowych m.in. wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 5-letni udokumentowany staż pracy w tym, co najmniej 3-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w instytucjach kultury, organizacjach lub podmiotach prowadzących działalność kulturalną, a także pełna zdolność do czynności prawnych. Osoba taka nie może być także skazana za przestępstwo popełnione umyślnie czy karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych.

reklama

Wyszczególniono również wymagania dodatkowe takie jak:

  • wykształcenie wyższe o preferowanych kierunkach: kulturoznawstwo, zarządzanie kulturą, animacja kultury, pedagogika, historia sztuki, muzykologia, zarządzanie, administracja lub pokrewne,
  • znajomość problematyki i zagadnień związanych w szczególności z zadaniami statutowymi Miejskiego Ośrodka Kultury w Piotrkowie Trybunalskim,
  • doświadczenie i znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury, planowania i realizacji programów kulturalnych.
 

Jakie obowiązki ma dyrektor MOK?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie Miejskim Ośrodkiem Kultury i reprezentowanie go na zewnątrz, realizowanie zadań Miejskiego Ośrodka Kultury określonych w Statucie, planowanie i wdrażanie programu rozwoju całokształtu działalności Miejskiego Ośrodka Kultury czy przestrzeganie zasad gospodarności oraz dbanie o właściwe wykorzystanie i zabezpieczenie mienia Miejskiego Ośrodka Kultury.

reklama

Wymagane dokumenty

Kandydat powinien złożyć m.in. wniosek o przystąpienie do konkursu, kwestionariusz osobowy, CV, dokument potwierdzający wykształcenie czy oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Pełna lista wymagań, a także szczegółowe informacje na temat rekrutacji dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do urzędu miasta osobiście bądź listownie. Kandydaci mają czas do 7 stycznia 2026 roku, aby składać swoje aplikacje. Warto zaznaczyć, że za datę doręczenia uważa się dzień wpływu dokumentów aplikacyjnych do magistratu. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach – sprawdzenie ofert i rozmowa kwalifikacyjna. Przewidywane rozpatrzenie ofert nastąpi do 15.01.2026 r.

reklama

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo