reklama

Kolejny pracownik poszukiwany. Urząd wystawił ogłoszenie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Kolejny pracownik poszukiwany. Urząd wystawił ogłoszenie - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPrezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kogo poszukuje magistrat i jakie wymagania musi spełnić kandydat, by otrzymać posadę?
reklama

Do 22 lipca 2024 roku osoby poszukujące pracy i chcące spróbować swoich sił właśnie na stanowisku urzędniczym, mogą składać dokumenty wymagane do aplikacji.

Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim poszukuje teraz Kierownika Referatu Kultury i Sportu.

Wymagania konieczne wobec kandydata:

  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego, komputera, oraz pakietu MS Office (Word, Excel), Internet
  • umiejętność dobrej organizacji pracy pod presją czasu
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • dyspozycyjność
  • odporność na stres
  • umiejętność jasnego i zwięzłego komunikowania myśli w tym wypowiedzi pisemnych
  • staż pracy: 4 lata w administracji publicznej
Ponadto od kandydata wymaga się znajomości ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o sporcie, o pożytku publicznym i o wolontariacie, o prowadzeniu i organizowaniu działalności kulturalnej, o stowarzyszeniach, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego. Mile widziane jest także min. 2 lata stażu pracy w administracji samorządowej.

reklama

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • prowadzenie spraw związanych z organizowaniem działalności kulturalnej
  • współpracę z instytucjami kultury, OSiR, organizacjami pozarządowymi oraz Radą Miasta i jej organami
  • opracowywanie projektów aktów kierownictwa wewnętrznego urzędu i ich realizacji i aktualizacja
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie kultury i sztuki, ustawy o sporcie oraz ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
  • nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej zgodnie z rozporządzeniem MSWiA
  • prowadzenie rejestru i ksiąg rejestrowych instytucji kultury
  • koordynację udzielania odpowiedzi na zapytania mieszkańców zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz wydawanie decyzji w sprawie odmowy udostępniania informacji publicznej oraz umorzenia postępowania o udostępnienie informacji publicznej
Praca jest na pełen etat z możliwością jej wykonywania poza siedzibą urzędu w godzinach popołudniowych, w dni wolne od pracy i w święta.

reklama

Kandydaci dokumenty aplikacyjne składać mogą osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28, w Punkcie Informacyjnym (parter), w dniach pracy Urzędu Miasta lub przesłać na adres: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, w terminie do dnia 22.07.2024 r.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama