reklama
reklama

Jest praca w piotrkowskim urzędzie. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe/Archiwalne

Jest praca w piotrkowskim urzędzie. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić - Zdjęcie główne

foto Poglądowe/Archiwalne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW piotrkowskim urzędzie pojawiły się nowe oferty pracy. O jakie stanowiska chodzi i kto może ubiegać się o posadę?
reklama

W Piotrkowie pojawiły się dwie nowe oferty pracy. Co więcej, są to stanowiska urzędnicze. Prezydent Piotrkowa ogłosił nabór, a kandydaci mogą składać dokumenty do 16 maja. Sprawdzamy, jakie wymagania trzeba spełnić.

Nowe oferty pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Pierwsze z ogłoszeń dotyczy stanowiska podinspektora ds. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. Wymiar czasu pracy to jeden etat, a przed kandydatem stoi szereg wymagań. Osoba aplikująca na to stanowisko powinna mieć wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku administracja, ekonomia bądź prawo. Ponadto powinna wykazać się znajomością przepisów z zakresu prawa gospodarowania nieruchomościami. Kandydat musi też potrafić analizować mapy geodezyjne i operaty szacunkowe, rozwiązywać problemy, pracować pod presją czasu oraz dokonywać analiz operatów szacunkowych. Oprócz tego powinien być komunikatywny, obsługiwać pakiet MS Office. Wymagany staż pracy to min. 3 lata w przypadku wykształcenia średniego. Przy wyższym nie ma takiego wymogu.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie procedury przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie procedury związanej z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów czy też przeprowadzanie waloryzacji opłat z tytułu przekształcania prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.

reklama

W Piotrkowie poszukują podinspektora

Drugie ogłoszenie dotyczy stanowiska podinspektora ds. dzierżaw. W tym przypadku także mowa o etacie w pełnym wymiarze czasu pracy. Wśród wymagań koniecznych znajduje się wykształcenie średnie lub wyższe na kierunkach administracja, ekonomia lub geodezja, znajomość przepisów z zakresu prawa gospodarowania nieruchomościami, umiejętność analizy map geodezyjnych i operatów szacunkowych, umiejętność rozwiązywania problemów, a także samodzielność, komunikatywność oraz obsługa pakietu MS Office. Ponadto przy wykształceniu średnim wymaga się min. 3-letniego stażu pracy. W przypadku wykształcenia wyższego nie ma takiego wymogu.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowywanie nieruchomości do wydzierżawienia, prowadzenie procedury wydzierżawienia nieruchomości zarówno w trybie przetargowym jak i bezprzetargowym, prowadzenie procedury wynajmowania nieruchomości, prowadzenie procedury użyczania nieruchomości oraz prowadzenie procedury oddawania nieruchomości w użytkowanie.

W obu przypadkach kandydaci chcący ubiegać się o stanowisko powinni złożyć szereg dokumentów m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o niekaralności czy też potwierdzenie wykształcenia i stażu pracy. Wymagane dokumenty należy dostarczyć osobiście do urzędu miasta bądź przesłać w liście. Szczegółowe informacje można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo